Lång dag!

Jag klev upp tidigt för att jobba i 1,5h. Malin och Lia kom till mig på morgonen så att vi kunde göra sällskap ner till Taxi, där satt vi ute medan vi väntade på den otroligt sega Markus! När han väl hade pallrat sig till jobbet var jag snabbast på att välja bil så jag tog en V70 disel. Då bar det av i raketfart mot Kramm men på vägen hann vi med att tuta på några välbekanta ansikten och slänga av Lia på vägen.

När vi väl kom tillbaka till Härnösand gick jag och Malin på Dollar för att köpa "Amerikanska plastmuggar" sen fortsatte vi mot stan för att kolla lite på H&M, jag köpte en jeansjacka! Jag vet att jag är lite seg men samtidigt är jag väldigt glad. Det fanns två storlekar kvar en 34:a och det finns inte en chans i livet att jag skulle kunna få på mig den men det var en till som gömde sig där och det var precis i min storlek! Efter våra äventyr hittills blev vi väldigt hungriga så vi gick och åt på ett midre uppskattat ställe! Sen började vi äntligen cykla hemåt, klockan var endast 11.30...

När jag kom hem började jag packa och sen bar det av mot stugan. Jag glömde den största saken hemma, en hel madrass... När vi kom hit började vi sola på en gång och sen badade vi länge! Under kvällen har jag blivit mätt och ung, eller i alla fall i fjol...

Men nu tar fåglarna sin sväng på sjön vilket betyder att jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback