jag tycker inte om knort!

Gårdagen började uppe på Sela med lite sol och trevliga människor. Men efter ett tag försvann solen på grund av att vi just hade valt att vara på Sela som ligger mitt i skogen, alltså var granarna för höga och för täta för att låta oss behålla solen. Då solen hade gått ner kom det otrevligt besök, knort. Det var inte lite heller tänk er att ni går in i en dimma och att ni inte ser någonting framför er, så mycket knort var det. Jag överdrev lite men det var i alla fall en knortdimma där. Så vi bestämde oss ganska snabbt för att förflytta oss, vi hamnade hos Mattias. Men innan hann några ta ett dopp och njuta av bastun.

Hos Mattias bjöds det på en Hajen-film, gitarrspel med allsång, fotboll samt några avsnitt av Solsidan. Så kvällen blev lyckad trots allt.

När jag vaknade imorse såg jag att det var sol ute så jag åt frukost och gjorde mig klar för en dag på Snibben. Men hur mycket jag än solar så kommer jag nog alltid vara lika blek… Men jag tror att jag har kommit på varför mitt pigment inte fungerar som det ska. När jag var 1år var jag brun som en pepparkaka alltså blev mitt pigment söndersolat då. Eller så får jag bara acceptera att jag alltid kommer vara blekast på stranden. Men jag ska göra ett till tappert försök imorgon för då åker jag till Smitingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback