Vinster av alla dess slag

Idag spelade våra E-pojkar fyra matcher i Svevia cup. Vi gick därifrån obesegrade! Helt oväntat eftersom vi spelade en annan cup i höstas och då förlorade vi alla. Men allt det beror på en bra tränar insatts och ett gäng bra killar.

Kvällen fortsatte hos Maria med det gamla konfagänget, där blev det melodifestivaltittande, singstar och med andra ord. Mitt lag vann på både singstar och med andra ord. Tur spel otur i kärlek, vilken tur för mig då!

Men nu borde jag sova för jag har inte packat någonting… Imorgon klockan ett åker bussen mot Tärnaby, bra planerat Line! Fast jag har packat i huvudet i alla fall så jag har lite koll på vad jag ska ha med mig.

En sak jag märkte idag, det är väldigt halt på vägarna och det är inte alltid kul att köra automatväxlad bil i uppförsbacke just då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback