Temat M

Gårdagen spenderades på the Norbergs Mansion, där vi firade Mattias 18-årsdag. Temat för kvällen var M. Tårtan var Mmm, Alla var utklädda till något på M, presenterna var M(umsiga) dock ser jag inte var en kamasutrabok har med M att göra. Hur som helst hade vi en Megarolig kväll. Tack Mattias!

Vi spelade massa olika spel också och vi började vårt firande av alla hjärtans dag med att spela straffpoker. När jag kom hem på natten märkte jag att man blir orange om man har samba olelek på kroppen, jag hade en fläck på magen det tackar jag Jens för.

Morfar och Mormor
Smält Glasstårta                           Morfar och Mormor
Musiker och en Mexikanare
Musiker och Mexikanare
Mimmmi Pigg och Musikern
Mimmi Pigg, Musiker och Mexikanare

Familjen Norberg Markus, Mattias, Maria och Mats

Magnus Uggla

Idag skulle jag och Joakim styrketräna. Jag värmde upp lite lätt sen hittade jag ett skönt ställe att vila på. Efter det testade jag att köra lite bänkpress, jag klarade fler än Joakim! Fast i och för sig hade han vikter också vilket jag inte hade. Efter det gick jag upp till badet och bytte om till våtdräkt för då var det dags för dykning, första träningen på några år. Jag blev riktigt överraskad över hur duktig jag var.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback