Planer, Planer

Jag har haft en plan i några år nu och den har gått ut på att jag ska fara och kolla på ”vårt hus” när det ska säljas. Dom som bor där nu ska inte få veta att jag har bott där utan dom ska få berätta utifrån det dom vet och det dom har upplevt där. Kanske jag t.o.m. skulle kunna köpa tillbaka det. För Macked är den byn jag växte upp i och det skulle jag aldrig vilja byta bort. Jag är verkligen fäst vid det stället.

Men nu har jag fått reda på att dom ska skiljas och sälja huset. Men nu är jag ju inte tillräckligt gammal för att vara en trovärdig spekulant. Så min plan har gått i kras! Tänk om dom inte får huset sålt då kanske det förstörs eller tänk om det är några som köper det nu och inte kommer sälja det förrän jag dör. Shit, det är många tankar som går genom mitt huvud nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback