Översocial

Jag är för tillfället väldigt social, jag har nog pratat med mamma så mycket ikväll så hon har sår i öronen. Jag försökte även ringa till mormor och fråga henne om hennes första jobb (historia uppgift) men det har varit upptaget i nästan två timmar... Då började jag fundera på om jag har ärvt min pratsjuka av min kära mormor. Eftersom ingen här hemma vill prata med mig längre satte jag mig ner och försökte skriva klart min sammanfattning i Hälsa, Harmoni och Rörelse, det är inte så roligt att diskutera så mycker med sig själv. Så bloggen kan man ju vara lite social med tänkte jag då. Inte för att jag har några som läser den än, jag har inte tagit mig mod till att berätta för så många än. Men det kommer, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Efter mitt 10:e inlägg då ska jag göra som alla coola människor det vill säga länka bloggen på msn. Direkt efter kommer jag springa och gömma mig under sängen, för hjälp jag tycker verkligen inte om när folk läser det jag skriver... Men jag måste ju lära mig och jag vänjer mig nog. 

För övrigt så har jag fastnat i ett horn idag hornet har tidigare suttit på en älg, ren eller något sånt men nu har den fått flytta upp till biologikorridoren i C-huset. Jag gick och drömde mig bort och helt plötsligt fastnar min tröja i något och som en ren reflex skriker jag HJÄLP! Det gick några ettor bakom mig just då, inte undra på att dom har respekt för oss treor vi beter oss ju som idioter. Efter mitt skrik börjar jag skratta som aldrig förr. Man ska ta vara på det roliga i livet!

En annan sak jag har att berätta är att vi har cup med E-pojkarna nu på lördag. Vi kommer spela 11.40, 12.40, 15.40 och 18.20 i Landgrenshallen. Kom och kolla om du vill.

Nu ska jag gå och basta sen ska jag skriva klart Hälsan efter det ska jag bjuda hem John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback