Gratis shopping

Igår var jag och några kompisar i Sundsvall och Birsta. Jag snurrade runt i butikerna själv och tyckte det var ovanligt rolig. Jag brukar bli less efter 3 min och 56 sek i vanliga fall men inte den här gången. Mina kompisar gick mest runt och larvade sig, vilket resulterade till att jag fick sitta på Willyparkeringen och vänta. Och tidspressad som jag var bar det av mot stan med en väldans fart. Direkt efter åkte vi mot Utansjö där jag skulle ställa bilen för att ta en bil därifrån till Ramvik för att jag skulle agera chaufför inne i Härnösand under kvällen och natten. Jag körde och körde och körde lite till. Men efter allt slit fick jag lite pengar som tack, sisådär 1000kr! Jag har tidigare hört folk som skryter med att dom har tjänat 500 och 600 hundra kronor under en kväll, men släng er i väggen för här fick jag en gratis shoppingdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback