Underbara känslor

Jag tror jag struntar i det där med kalendern det går ju ändå inte så bra nu. Men jag är riktigt överraskad av hur länge jag klarade det.

Igår var vi på Östbyvägen i Ramvik och levde rövare med sällskapsspel och xbox. Jag, Lia och Jens tittade på och förstod mest ingenting då dom spelade Fifa, NBAxnågonting och Call of Duty. När vi skulle åka hem fastnade Lia på Törnstens parkering, BMW är tydligen ingenting att ha.

Det är konstigt hur löjligt tjejig man kan bete ibland... Jag känner mig lite smått deppad, besviken och lurad.

Det finns en kompis som jag älskar väldigt mycket och just nu är jag väldigt stolt över han eftersom han har tagit sig i kragen och gått till Vägverket och skaffat sig ett körkort!


Johan Christoffer Danielsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback