Sjukis

Idag har gjort väldigt mycket nyttiga saker. Jag har varit lite sur, ätit frukost, tittat på Paradise Hotel, tittat på film, tittat på film, varit sur, ätit middag, fortsatt titta på film. Jag har inte mått så bra det är därför jag inte gjort någon nytta. Men det ska jag ändra på imorgon!

Dag 19- Det ångrar jag

Jag kan inte komma på någonting stort som jag ångrar, såklart ångrar jag lite småsaker men det är inte precis saker som påverkar mig eller någon annan dramatiskt så jag kan inte komma på något nu som jag kan säga att jag ångrar. För alla småsaker jag har gjort fel har jag förhoppningsvis lärt mig någonting av och därmed vuxit som person åtminstonde lite.

Dag 20- Den här månaden

Det är ju inte så många dagar kvar av den här månaden men hittills kan jag meddela att jag är riktigt nöjdo hcatt jag längtar lite smått til juldagen och lite andra händelser! Annars sammanfattar jag månaden med SNÖ, mycket positivt!

Imorgon ska jag och Amanda bege oss till skidspåret, kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback