Överraksning

Igår firade vi som sagt Anton som fyllde 18 år. Vi hade planerat en liten överraskning åt han så han trodde att jag hade åkt till Stockholm och att alla andra inte kunde hitta på något. Han, Mattias, Unni och Samuel skulle vara i Mattias lägenhet, dricka öl och spela tv-spel sen skulle dom gå ner på krogen. Men eftersom bilen jag skulle ta till Stockholm gick sönder i Sundsvall så fick jag åka hem istället. Då bad jag dom komma hit istället. Så dom kan hit Anton öppnade några presenter och sen gick han in på mitt rum för att prata lite med mig och sen när vi gick tillbaka till vardagsrummet satt Lia, Caro, Hampus och Tobias också i soffan. Sen spelade vi några sällskapsspel och hade en väldigt trevlig kväll tillsammans.

När jag gav Anton min present sa Samuel "säga vad man vill om Ramvikare, ni super inte bara och slåss". Han fick ett fotoalbum av mig. Fotoalbum måste nog vara en av de bästa presenterna man kan få och ge.

Dag 17- Mitt favorit minne

Mitt favorit minne måste nog vara det första minnet jag har. Jag var inte stor alls, jag vågar inte säga hur gammal jag var men ca 2 år. Det var på sommaren och jag var hemma hon Ann och Göran, ett par som passade mig lite då och då när jag var liten. Ann gick och höll mig i handen, vi gick över en bäck sen stod vi och tittade ut över en äng full av gula blommor. Jag tror att det var på samma ställe som pekade på taggtråden och sa "vass" sen pakade jag på eltråden som var under och sa "vass heller". Tagg tråden var vass men det var inte eltråden.

Dag 18- Min favorit födelsedag

Det måste nog vara när jag bodde i Macked och alla kompisar tog med sig sin cykel sen cyklade vi upp och ner för våran backe. Sen åt vi pannkaka och glassberg sen fick vi gå på skattjakt. Jag har inte riktigt förstått det där med att hyra hela badhuset, laserhallen eller åka till bodaborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback