Kul dag

Dag 10- Det här hade jag på mig idag

Det här är den punkten jag har längtat till, fast nej inte alls! Anton ringde och väckte mig tidigt på morgonen för att jag inte skulle försova mig. Vad hände då? Jo, vi pratade lite länge så att jag höll på att komma försent ändå... Sen tog jag på mig kläder för att gå ner på stan sen gick jag till jobbet för att hämta en bil så att jag skulle kunna åka hem och byta om. Sen jobbade jag på som bara den efter det kom jag hem då hann jag med nöd och neppe laga mat till familjen. Men mat i munnen slängde jag mig in i bilen för att åka upp till parkaden och jobba yttligare 8 timmar. Mitt huvud är som en enda stor gröt just nu!

Enda klädseln jag dokumenterade:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback