Julklappar...

Dag 9- Min tro

Oj, ja... Jag börjar på samma sätt som Lia. Jag är döpt, jag har gått på kyrkis, jag är konfirmerad, jag har varit konfirmationsledare i två år, jag har åkt till ett kloster fyra gånger, jag har sjungit i en kyrkokör och jag har varit inne i en av världens största kyrkor. Jag har fler meriter än många dock ser jag mig själv inte som troende innom kristendomen. Jag gick och tänkte på det där idag, jag tror att man föds och man dör däremellan lever man ett liv som man själv skapar utifrån sina förutsättningar.

Nog med att den här frågan var svår! Nu börjar det bli dags att fundera på julklappar, fundera på riktigt och helst köpa. Det enda jag har gjort hittills är att jag har köpt inslagspapper, lack och en stämpel. Sen har jag i och för sig börjat lite smått på Antons julklapp och planerat klart Pelles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback