Julemys i stugan

Dag 21- Ett annat ögonblick

Idag har jag lunchat med Per Östberg på Hamnkrogen, jag åt lax och han åt Thai kyckling. Sen köpte jag alla julklappar. När familjen var rastad, mätta och belåtna klädde jag och min kära lillebror granen... Det är någonting med julen jag inte tycker om. Jag tycker om att se julgranen stå där och lysa med jag tycker absolut inte om att klä den. Sen satt jag mig ner och började fixa och dona med julklapparna, jag höll på i minst fyra timmar. Jag tycker verkligen om att slå in julklapparna och helst ska ingen vara den andra lik och ingen tejp ska synas. Alltså tar det ett tag för mig men det gör ingenting, jag har tålamod så det räcker. Det sista får bli mitt lilla ögonblick. Ett ögonblick där jag mådde bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback