Handboll

Dag 4- Det här åt jag idag

Till frukost åt jag en spisbrödmacka med smör och ost och drack en kopp med varmchoklad. Sen gick jag och tittade på handboll med Anton Forsberg plus några andra. Efter två matcher blev vi väldigt hungriga så vi gick ner och åt på SubWay. Jag åt en macka med kykling, någon sås, salami(?), tomat, gurka, ost, oliver och sallad. Till det drack jag lite fanta och åt en kaka. Sen gick vi tillbaka till Öbacka för att se sista matchen, efter den sa Mattias Norbergs mamma till mig att jag måste börja äta mer innan jag försvinner helt (jag åt en 30cm lång macka!). Jag vet jag att har gått ner ca fyra kg men jag tror att det är mina muskler som har försvunnit men man kan ng inte märka att man går ner i vikt eftersom som där fyra kilona har försvunnit under ca ett år.

Nu väntar jag på att Per Östberg ska komma och hämta mig för vi ska åka till Sundsvall med några andra människor.

P.S Brännan förlorade stort i båda matcherna! & Jag skrev under tidspress för nu är det bråttom! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback