Full rulle

Dag 6- Min dag

Jag kände för att ligga kvar i sängen eftersom jag har en sån underbart skön säng. Jag låg kvar till klockan 11 sen klev jag upp åt lite frukost och sen lade jag mig i sängen igen och läste en bok. Efter ett tag kom jag på att jag hade lite bråttom så jag sprang genom duschen och sen fort ner på stan för att gå på ungdomsmottagningen sen virrade jag runt lite på stan, det enda vettiga jag gjorde var att handla lite tillbehör till middagen och prata med Viktoria. När jag kom hem tittade jag in i Mamma och Pelles sovrum som är under reparation. Just nu sover som nere i vardagsrummet vilket är väldigt jobbigt, eftersom jag i vanliga fall har ensamrätt till nedervåningen. Efter att jag hade konstaterat att det kommer bli fint där gick jag ner och lagade lasagne, gott! Sen har jag jobbat lite och just nu ser jag ett tv-program medan jag skriver det här. Så det var min dag i detalj. Just det jag har haft så fullt up att jag glömde bort handbollsträningen... Jag kan inte beskriva hur sur jag är på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback