Birsta

Dag 11- Mina syskon

Jag har fyra syskon, Johnny, Ida och Johannes. Johnny är mammas mans barn, han är 19 år och går fordonsprogrammet i Kramfors. Han är en trevlig bror. Ida är också mammas mans barn, hon är 18 år och går någon slags naturvetenskplig linje på Nordvik. Ida och jag har bråkat mycket under vår tid i samma hus. Men hon är mer än okej. Johannes är mitt enda riktiga syskon, han är 12 år fast han fyller 13 om mindre än en månad. Han har snart växt om mig, det fattas ungefär 2 cm sen är jag kortast i familjen. Johannes och jag kan bråka om allt men ändå kommer vi väldigt bra överens även fast vi är så olik varandra både till utseende och sätt.

Dag 12- I min handväska

Den här punkten var ju lika onödig som den "det här hade jag på mig idag"... Men jag kan ju säga att jag har varit i Birsta och köpt tre par trosor och en hudlotion så det är väl det jag tryckte ner i väskan idag förutom börsen, vantarna och halsduken.

Jag hade planerat att köpa en klänning när jag var där nere, jag provade och provade och hittade bara klänningar för tjejer som är smala som en sticka men efter att mitt hår stod rätt upp av all elektricitet hade jag hittat en. Men jag hängde tillbaka den eftersom jag skule ju kanske kunna hitta en bättre på ett annat ställe. Så jag fortsatte att strosa runt lite och när jag var på väg tillbaka till Bik Bok där min klänning hängde så började dom att stänga alla affärer... Jag missade alltså min klänning med någon minut. Men jag har tur för Pelle ska dig imorgon så då kan jag åka med han. Nu är jag glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback