Bästis- som på lågstadiet

Dag 7- Min bästa vän

Hmm mina bästa vänner det är många helt underbara personer! 

Christoffer Danielsson, vi har hållit ihop sedan vi blev tillsammans då vi var 14 år. Eller han tyckte väl inte om mig så mycket direkt efter vårt ca två månader långa förhållande men efter det har vänskapen bara växt.

Joakim Jönsson, ja en gång i tiden höll vi på att bli låtsas syskon. Sen gick vi i samma klass på Franzén och den största anledningen till att vi har så bra kontakt är nog Christoffer eftersom dom satt ihop ett tag. Jag och Joakim har haft många intressanta dagar tillsammans.

Anton Forsberg, vi har en speciell kontakt och han vet väldigt mycket om mig. Vi tänker på samma sätt och jag har vid något tillfälle sagt att Anton är som mig fast i killform.

Sen har vi ju tjejerna Lia, Caro och Malin. Lia och jag är som känt Lie tillsammans, det är vi som skrattar och blandar dom äckligaste dinkarna tillsammans. Caro lärde jag känna genom konfirmationen efter det har vi varit till Göteborg och Tyskland tillsammans. Mitt favoritminne av Caro är när hon somnade på min säng med fötterna högt upp i vädret lutade mot väggen. Malin har jag känt sedan jag var 12 år, vi har hittat på massa galenskaper tillsammans med det gamla Ramviksgänget. Nu bor hon väldigt nära mig så när jag är less på alla människor här hemma flyr jag till henne och när det ekar tomt i min garderob åker vi med ilande fart till Birsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback