Arbetslivet

Just nu sitter jag nere på Hertz och leker kontorskvinna. Jag kan meddela att det inte händer så mycket, ingen telefon som ringer och ingen taxichaufför som springer här, ingen som kommer och vill hämta eller lämna en bil. Det finns alltså inte så mycket jag kan göra just nu eftersom allt jobb redan är färdigt.

Nu ringde det. Jag har tagit emot min första bokning!

Oj nu händer det saker här, kul kul.

Dag 14- Mina drömmar

Drömmar, jag vill helt klart uppleva så mycket som möjligt innan jag dör. Jag vill leva ett lyckligt liv, jag vill ha ett jobb jag trivs med, jag vill se mig omkring, jag vill ha en familj att vara stolt över mm.

Dag 15- Min första kyss

Min första kyss fick jag när jag var 14 år av Christoffer. Vi hade varit på paradisbadet och alla skulle gå hem till mig. När vi nästan var framme vid huset kysste han mig, jag var inte beredd på det så det blev lite kul. En till sak, han vet inte att han var den första som kysste mig så det blir lite roligt om han skulle läsa det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback