Adventskalender

Nu har jag hittat någonting sm kan bli kul. Jag brukar inte skriva ett inlägg varje dag men nu ska jag försöka. Tanken är att någon eller några ska få reda på någonting nytt om mig, vi får se om det lyckas eller inte. Eftersom det är den tredje idag så får jag klämma in allt det i ett inlägg.

Dag 1- Om mig
Dag 2- Min första kärlek
Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- Vad är kärlek
Dag 6- Min dag
Dag 7- Min bästa vän
Dag 8- Ett ögonblick
Dag 9- Min tro
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina syskon
Dag 12- I min handväska
Dag 13- Den här veckan
Dag 14- Det här får mig att börja gråta
Dag 15- Mina drömmar
Dag 16- Min första kyss
Dag 17- Mitt favorit minne
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Det ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Ett annat ögonblick
Dag 22- Det här upprör mig
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Min bästa julafton
Dag 25- En vitlögn
Dag 26- Mina rädslor
Dag 27- Min favoritplats
Dag 28- Det här saknar jag
Dag 29- Mina ambitioner
Dag 30- Mitt 2010
Dag 31- Min bästa nyår

Om mig:

Jag föddes på Sollefteå BB och växte upp i en liten by mellan Kramfors och Sollefteå. Jag gick först på en skolan fram till 3:an sen på en annan skola till 5:an och sen bytte jag skola igen och gick 6:an där. Sen hade vi en väldigt stökig och grisig klass på Franzén efter det hamnade jag i en väldigt bra klass på gymnasiet. Hmm om mig? Jag tycker att ni kommer att få veta mycket om mig under alla andra dagar då jag skiver nog inte så mycket nu.

Min första kärlek:

Det var i lågstadiet och han hette Johannes och bodde i min grannby. Han var en väldigt söt och snäll pojke och svår att inte tycka om. Vi har på senare år sagt att det var kärlek vid första ögonkastet, dock kärlek på lågstadienivå. Johannes var ett år äldre än mig och när vi var med varandra brukade vi köra runt på trampbilar och traktorer, han lärde mig att backa med släpvagn. Vi brukade också bada mycket uppe i en sjö som heter Simsjön, vi brukade brottas om en boll. Han var mycket större än mig så han kunde slänga runt mig hur som helst och han brukade oftast vinna. När jag flyttade från Macked sågs vi inte en enda gång tills jag hittade han på den då moderna siten Lunarstorm. Vi började prata och det visade sig att han skulle spela en match i Ramvik så jag tog med mig mina kära kompisar för att titta på matchen som jag kommer ihåg att Ramvik vann. Sen sågs vi lite till och efter ett tag blev vi tillsammas och efter många händelser gjorde vi slut. För några år sedan flyttade han ner till Halmstad och om jag ska var ärlig så vet jag inte ens om han lever för jag har inte hört någonting från han sedan väldigt länge tillbaka.

Mina föräldrar:

Min mamma har jag börjat prata med mer och mer och jag har faktiskt förstått att man kan prata problem med mammor också. Jag tycker om min mamma!

Min pappa bad ett fyllo köpa ut alkohol åt han när han tog sina första klunkar. Jag tycker om min pappa!

Övrigt:

Igår jobbade jag lite på parkaden. Det var roligt och det var After beach-tema på firmafeten för ComHem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback