-Tänk, tänk, tänk- Nalle Puh

Dag 5- Vad är kärlek

Ja, nu är klockan halv ett på natten och det finns en anledning till varför jag sitter och försöker skriva det här inlägget nu. Jag har funderat och funderat och jag tror att jag har kommit fram till att kärlek är någonting som förmodligen är helt omöjligt att beskriva med ord. Men dom som har haft ögonen riktigt öppna har noterat att jag har bytt status på Facebook (från singel till har ett förhållande), det borde ju betyda att jag vet någonting om kärlek men jag har inte fått träffa min käresta sedan den 7:e november så sannolikheten att jag har glömt bort vad kärlek är den är ganska stor. Nej förhoppningsvis har jag inte glömt bort, jag ska nämligen försöka komma på en julklapp till pojken också och för att komma på en bra klapp behövs nog lite känslor också. Mitt svar får bli: Kärlek är någonting obeskrivligt. 

Kommentarer
» mimmi

nyfiken; vem är din kille ? ;p

2010-12-14 23:14:56
» Line

Anton Boström.



Jag vet inte vilken Mimmi du är och jag fick ingen e-postadress eller bloggadress till dig så jag hoppas att du går tillbaka och läser:)

2010-12-15 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback