söndag

Lata söndagar. Jag vaknade vid 10.30 men låg kvar i sängen till 14.30. Jag blev kvar där bara för att jag hade datorn bredvid sängen så jag såg slutet på en film sen fixade jag den fina filmen på Pelle. Sen klev jag upp jag struntade i att äta frukost (eller lunch) för jag tog ju en macka när jag kom hem vid 04.30. Sen gick jag ut och hämtade lite kläder och då såg jag att min lampa och blomma höll på att ramla ut genom fönstret... Korsdraget är inte att leka med! Och det är inte heller rötmånaden. Rätt vad det är så har man kylskåpet öppet lite för länge och då hoppar Rötarna in och förstör maten. Bara en fin förklaring som kom upp när vi åt middag.

Sen gick jag och Ida till Vårdkasbacken och körde ett rejält träningspass uppför backen. Jag redan lite träningsvärk i vaderna! Helt underbart med andra ord.

Men nu ska jag gå till Malin sen ska vi ta oss till en Pizzeria. Som sagt har jag redan ätit middag idag men vad gör man inte för sina kompisar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback