Sola och bada i Piña Colada

Igår började jag packa eftersom vi skulle ha några familjedagar ute i stugan. När jag endast hade börjat fylla väskan med tanken ringde dom från Hertz och undrade om jag kunde köra en bil till Kramm. Jag tog tag i packningen på riktigt och sen kom Markus och hämtade mig och vi åkte ner och hämtade bilen jag skulle ha sen bar det i väg till Kramfors i en väldans fart. På vägen hem släppte Markus av mig i Lunde för där skulle Johnny hämta mig. Eftersom det regnade så gick jag in på macken, jag gick runt lite och kollade men sen blev det lite tråkigt så jag började prata med killen i kassan istället. Det är konstigt hur lätt det kan vara att bara börja prata med någon.

Sen kom Johnny då var jag tvungen att lämna min kompis och nu sitter jag här i stugan. Det enda jag har gjort idag är att sola och bada, men såna dagar behövs ju också. Jag fick även en kommentar av min bror som sa att jag var brun i jämförelse med mitt hår. Jag tar det som positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback