sextonde augusti

Natten till söndagen vär väldigt bra. Det tackar jag sällskapet för.

När jag vaknade åt jag frukost och efter bara ett litet tag ringde som från jobbet och sa att jag skulle jobba. Det var bara att åka ner illa kvickt. När jag var klar med den första bilen såg jag på klockan att hon var halv tre, jag skulle alltså komma ner till stationen innan 14.55. Så jag hann ta farväl av Anton innan han flyttade till Stockholm. Det sista jag skulle göra det var att köra en bil till Kramfors och ta hem en annan. När jag hade parkerat på Kramm insåg jag att det inte fanns någon Hertzbil på parkeringen. Jag var alltså fast i Kramfors... Som tur var bor Hanna där så jag umgicks med henne ett tag tills min bror kom och hämtade mig.

PS. Jag och några till tjejer har gjort en lista med saker vi ska göra under sommaren och jag kan glatt meddela att jag för tillfället ligger väldigt bra till. Den som har flest poäng då sommaren är slut vinner. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback