Monster!

Det var så dålig stämning hemma under middagen så jag bestämde mig för att ta med mig Diva ut på en långpromenad. Vi gick in i skogen och vek sedan av mot stenarna längs vattnet vid Sälsten, det blev mörkare och mörkare. Efter ett tag sprang Diva in i skogen igen, hon skällde till några gånger och kom sedan utrusandes mot mig. Eftersom jag är så fjantig som jag är ringde jag till mamma bara för tt ha någon att prata med där i mörkret. Vi pratade och pratade och jag kom närmare civilisationen men jag hade fortfarande en bit kvar och då berättar mamma att det går runt en björn och smyger på Härnön. Väldigt kul! Två saker som jag är rädd för det är mörker och vilda djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback