Livet leker!

Iförrgår kom Pelle hit och vi spelade ett parti Othello, jag var färgen vit, jag vann. Sen splade vi monopol, han vann.



Livet är helt underbart ibland! Igår var en sån dag jag låg i sängen till klockan två... Om man inte somnar riktigt förrän halv åtta så får man ligga kvar så länge! Min chef ringde klockan halv tio och skrattade för att jag sov då, hon skulle bara veta när jag klev upp på riktigt.

Sen gick jag ner på jobbet vid tre, åt en bit tårta pratade lite och sen började jag tvätta. Jag höll även på att sälja en tvättning för 1000kr. Sen väntade jag på Johnny så åkte vi och lämnade en bil i Kramfors och sen körde jag en V70 tillbaka. Dom sega bilarna var inte lika seg som jag trodde, jag tycker om mitt jobb väldigt mycket när det går 140km/h. När jag väl kom hem åt jag tacos till middag sen bastade jag ett tag med tända ljus och musik, sm sagt helt underbart.

Idag har jag varit ute och gått i tre timmar och en kvart. Väljer man dom jobbigaste vägarna så får man ju skylla sig själv.


Birsta förra lördagen.

Kommentarer
» Anna

åh, jag älskar den där bilden! :)

2010-08-17 21:34:23
URL: http://danielssonanna.blogg.se/
» ...

Eckligt..

2010-08-26 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback