Jag saknar Christoffer och Anton!

Jag och några tjejer har ju gjort en lista med saker vi ska göra nu under sommaren, jag kan tyvärr inte avslöja vilka punkter som finns med på den listan. Men här har ni en annan lista. 

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?
Ja.
2. Ångrar du det? Det finns inte mycket i livet man bör ångra, man ska göra det bästa av det istället.
3. Har du varit full i sommar? Ja, bästa utgången var helt klart i Tyskland.
4. Har du pussat någon i sommar? Ja.
5. Rökte du? Skulle aldrig få för mig att göra det!
6. Snusade du? Samma här.
7. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? Jag har inte varit med Christoffer och Anton lika mycket den här sommaren, vilket gör mig väldigt ledsen!
8. Grillade du mycket i sommar? Nej, men Mem är skyldig mig pengar!
9. Åkte du vattenskidor? Nej.
10. Blev du tillsammans med någon? Nej.
11. Fick du någon ny kompis i sommar? Ja, Anton.
12. Sårat någon? Ja, dock omedvetet.
13. Förlorat en vän?
Vad hände med dig M?
14. Kysst en främling?
Ja, tysken (1p på listan).
15. Haft en
sommarflört? Ja?
16. Gråtit? Såklart.
17. Varit vaken en hel natt? Sagan om ringen maraton. Fast jag somnade men jag räknar det ändå.
18. Haft ett förhållande? Ja.
19. Gjort dig riktigt illa? Nej, eller jag hade en traumatisk upplevelse på Arlanda.
20. Badat näck? Oja! 
21. Solat naken? Jag är stolt över min vita bikini, så nej.
22. Fått utegångsförbud? Det skulle aldrig hända mig.
23. Pussat någon utav samma kön? Nej.
24. Kysst någon i på stranden? Ja.
25. Kysst någon du inte borde? Nej, inte enligt mig.
26. Tappat rösten? Nej.
27. Bränt dig? Yes, kräfta in my heart.
28. Varit utomlands? Ja, Tyskland.
29. Vad kommer du sakna mest? Att få träffa klassen efter sommarlovet.
30. Har du planerat någon resa framöver? Stockholm 3-5 september och idag pratades det om att åka till Göteborg lite senare under hösten eller Stockholm igen. Sen USA som Au Pair plus att jag ska försöka åka med mamma, moster och kusin till utlandet för att sola och bada.

Efter att ha svarat på dessa frågor har jag kommit på att jag saknar Christoffer och Anton, jag vill förstå vad som hände med M, det går snabbt att ändra uppfattning om vissa människor, jag har underbara kompisar. Men framför allt så har jag haft en väldigt bra sommar med både ledsna stunder och perfekta dagar. Helt otroliga äventyr helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback