Ensam.

Igår gick jag ner på jobbet för att tvätta några bilar det hela slutade med att jag städade två minibussar invändigt och åt lite tårta sen var jag klar med tvättningen. Sen hittade vi en bil som har varit borta, den hade på någon konstigt vis hämnat i Sollefteå så jag och Johnny tog på oss att hämta den.

Vi åkte i varsin bil till Kramm för att lämnade en buss.
Vi åkte tillsammans vidare till Nylands flygplats.
Vi tankade en bil där.
Vi åkte tillsammans hela vägen till Shell i Sollefteå för att hämta en bilnyckel.
Vi åkte tillsammans till Volvo i Sollefteå.
Vi åkte i varsin bil ill Kramm.
Vi tankade en bil där.
Vi åkte i varsin bil till Härnösand.
Vi lämnade en bil där.
Vi åkte tillsammans till Midlanda.
Vi åkte varsin bil tillbaka till Härnösand.
Jag bytte till en ren bil och lämnade den på Länsstyrelsen på vägen hem.
=6h i en bil.

Sen sprang jag hem hämtade ett par skor och ett par shorts. Sen satte jag mig i en bil och tog mig till Hälledalshallen för att vara med på det första handbollsträningen. Jag kom 30 minuter sent. Det var första gången jag tränade med klister men det gick förvånansvärt bra så jag är väldigt nöjd. På slutet skulle vi spela, då vi delade in oss i två lag så fick jag vara med dom "gamla" alltså var jag med i det så kallade "mamma laget". Jag har lite träningsvärk. 

När jag var på väg hem fick jag ett sms där Pelle äntligen berättade att jag skulle bli av med han om en månad. Han flyttar till USA... Så för att börja det långa avskedet så följde jag med han till Dodi för att titta på film.

Idag har jag bokat en bussbiljett till Stockholm. Jag, Malin och Lia ska ner för att fira Caro som kommer vara där med sin familj. Malin och Lia åker ner redan på torsdag, Caro åker tåg på fredag och jag kommer att få åka buss själv på fredag klockan 7.00. Förmodligen så kommer jag att få åka hem själv också eftersom alla har planerat att åka hem olika tider då också... Det blir lite konstigt ibland, vi skulle åka ner för att umgås tillsammans men vi åker ner på olika sätt, vi kommer sova på olika ställen och vi åker hem på olika sätt också. Men vi kommer i alla fall att ses där både på fredag och på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback