Bingo!

Igår var det e-pojkarnas tur att hjälpa till på bilbingon i Ramvik och eftersom dom har så underbart snälla tränare så ställde vi upp. Så jag och Anton tog oss dit och det gick hur bra som helst dock med lite hjälp från Perla som fick stå istället för Anna som för tillfället äventyrar med Barn och Fritid ute i Aspnäs i några dagar.

Först satt jag och sålde block andra bingosaker, efter tre år på natur har man helt glömt bort hur man räknar med huvudet... Det blev lite hjärnsläpp ibland, men då är det bara att be om hjälp från pensionärerna. Sen stod jag, Perla och Anton ute och kontrollerade dom som fick bingo. Jag hade väskan med alla pengar! Jag skulle alltså vara den första någon skulle slå ner. Jag delade ut 10 250kr! Jag tänkte nästan springa därifrån.

PS. Det verkar vara blåsornas tid nu. Amanda och Malin har jättemycket blåsor som dom klagar på hela tiden och nu har jag fått en riktigt stor. Det positiva är väl att jag nu har en anledning till att sova mycket. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback