;PpPppPPpPp

Jag är supermegaglad! Jag har precis skrivit klart mitt PM till svenskan.

First tell them what you are going to tell them,
then tell them,
and then tell them what you have told them.

Jag har också get bort min vänstra skrivbordslåda till en behövande person, det känns väldigt bra.

Imorgon tycker dom äldsta i det här huset att vi ska ha en kurs i hur man stänger dörrar. Vadå? Jag kan ju inte rå för att jag råkar tappa dörren ibland…

Nu ska jag plugga lite mer och hoppas att energin räcker så att jag orkar plugga hela kvällen och inte avslutar med att se en film eller något annat dumt. Grupper på Facebook talar sanning! Polaren ringer: "har du ett liv?", "ja", så är man NV-elev ;PpPppPPpPp. Till skillnad från alla andra som tycker att dom där grupperna är jätte jobbiga så skrattar jag varje gång jag ser en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback