Önskelista

Eftersom jag snart fyller år (13 maj) så har jag tänkt lite på vad jag vill ha i present och nu har jag äntligen kommit på det. Jag vill ha en klocka som man kan stoppa och när den stoppas så stoppas hela världen, allt utom jag. Men om jag vill kan jag väcka en person som kan få uppleva den tidlösa världen med mig. Om jag inte minns fel har det funnits ett barnprogram som handlade om just en sån klocka. Så en klocka som stannar världen är min högsta önskan. Nu vet ni vart mina tankar brukar sväva ibland.

Idag har jag kört åt Mini-line transport AB. Jag skjutsade först hem Christoffer från hallen (ca 200m) sen skjutsade jag Christoffer från Joakim (ca 500m). Innan och mellan det har jag hunnit tränat och ätit god mat hos Joakim. Sen tvättade jag bilar som ska transportera fångar imorgon. Jag kan säga att jag inte hade världens bästa kväll… Ingen i hela världen har sett mig så sur som jag var nu ikväll. Som tur är så har det gått över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback