Matmatmat

Oliver gör verkligen mig glad. Jag får en sån pirrig känsla i magen, det känns ungefär som att jag har startat ett hotell för fjärilar. När jag hade suttit och pluggat i flera timmar var jag bara tvungen att gå ut till köket och äta lite oliver. Mmm vad gott det var!

Jag har även ätit en blåbärspaj som Pelle bakade, eller jag sa att han skulle smaka åt mig också… Han sa att den var god och jag litar på Pelle.

Men nu ska jag hjälpa till och skära grönsaker. Det serveras snart tacos här hemma.

En sista sak, vattenslangen gick sönder då jag skulle tvätta en bil idag så det såg ut som att jag hade badat flera gånger om. Jag fick verkligen allt vatten på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback