jag gillar inte rubriker så mycket...

Jag har verkligen ett konstigt sätt att skicka vykort på… Först skriver jag vykortet (okej det börjar normalt) sen lägger jag det i min väska utan frimärke därefter följer det med mig hem medan misshandlar min väska det. Väl hemma i Sverige börjar uppackningen, då återser jag min vän vykortet… Vad kommer här näst? Jo, personen ska ju få det också, det skedde idag, jag sträckte fram min hand och personen i fråga tog emot det. Nu har vykortet äntligen hittat till adressen det var menat till.

Efter den lilla händelsen tränade(?) jag och Joakim. Eller jag kom fram till att vi har kommit in i en vårdepression vilket gör så att vi inte alltid kan träna. Idag var verkligen en sån dag, Joakim lekte actionhjälte och slog ner mig i slowmotion, det svåra var att ramla ner från bänken i slowmotion. Men jag tror jag fick godkänt. Efter det lilla äventyret gick vi till Joakim där jag umgicks ett tag med hans mamma och sen tittade vi på TV. Efter ca 15 min in i ett program sa jag att en viss person var väldigt lik en mormor i programmet innan. Joakim tittade väldigt konstigt på mig och sa att vi fortfarande tittade på Desperate Housewives (jag trodde vi tittade på Ugly Betty).


Kommentarer
» Anna

Ja jag gillar också det gröna! Tror faktiskt att jag ska beställa det :)

2010-04-22 09:12:45
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback