Fast-girl

Nu har jag varit hos tandläkaren men innan det hann jag göra inbrott och sno ett par skor. Jag knackade på och ingen öppnade, då hittade jag en nyckel och öppnade dörren, gick in och hämtade ett par skor. Om jag har tur har jag nog en framtid som inbrottstjuv. Men som sagt har jag varit hos tandläkaren och mina visdomständer ligger helt rätt så jag behöver inte dra ut dom. En väldigt glad Line låg där i stolen och stirrade in i lampan. Jag hade inte heller något hål och dessutom fick jag beröm för mina tänder. Men sen frågade hon om jag brukade vakna upp med huvudvärk, alltså huvudvärk på grund av att gnissla tänder. Jag skrattade till och sa nej, undra varför!? Innan jag hann ut därifrån frågade Jens mamma vart jag brukar hålla hus under vintern, det fick mig att tänka på alla saker som måste hinnas med under sommarlovet (sommarlovet som jag egentligen inte har).

Sen gick jag ner till taxi och tvättade några bilar. Sen gick jag hem och åt och nu är klockan åtta, jag är fast-girl!

Mitt nästa inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback