13 dagar sedan

Idag, idag… idag, idag har jag varit på skolan, gick på två lektioner och fick sedan sluta tidigare för att någon samhällsklass är i Prag med vår svenska lärare. Väldigt skönt att få sluta tidigt för en gångs skull. Efter lunchen träffade jag Caro, vi kollade priser på flygbiljetter till Frankfurt. 99kr på Ryanair. Oj just det jag glömde allt tillägg, fast 1000kr tur och retur är inte dyrt. Och det bästa är att vi kommer bo hos en kompis så vi behöver inte betala för mat eller för boende. Man ska utnyttja dom kontakter man har!

Och nu försöker jag skriva om min historia uppgift till ett svenska PM. Varför ska det vara så svårt att skriva uppgifter till skolan och så lätt att skriva inlägg till bloggen? Men jag kommer ändå inte hinna skriva så länge för klockan tre ska jag vara nere hos tandläkaren. Jag brukar aldrig vara orolig för att gå dit men nu vill jag verkligen inte dit! För jag har märkt att mina visdomständer i överkäken inte är riktigt som dom ska… så jag vill verkligen inte höra att jag måste dra dom. Jag vill inte vara blå och uppsvullen i hela ansiktet, så håll tummarna för mig!

Jag tänkte rita en bild på hur mina tänder ser ut, men kom sen på att jag inte är lika duktig som vissa andra på att rita i paint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback